Els Cercles Urbans es realitzen des del 2012 a l’Escola de l’Igop. És un espai informal, autogestionat i reflexiu entorn a lectures sobre temàtiques urbanes en sentit ampli (espai urbà, governança, ecologia urbana, etc.). Tot i què predomina el format debat, ens agrada convidar a persones amb experiència i sabers específics relacionats amb les lectures escollides (podeu consultar les convidades confirmades a https://escoladeligop.com/ i a les xarxes socials de l’Escola de l’Igop uns dies abans de cada sessió).

La tercera temporada es realitzarà a l’espai públic, sota la llum de la lluna plena, d’Abril a Octubre del 2016. La mecànica és simple: Un tema monogràfic, un expert convidat/da, una lectura recomanada i un espai públic per a cada sessió.

Seran cinc sessions i podeu apuntar-vos a l’enllaç que trobareu a la informació de cada sessió, per confirmar la vostra presencia que es important per preveure les cadires que necessitarem.

Dijous 20 d’octubre de 2016. La ciutat com a espai d’acció col·lectiva

Lloc de trobada : Espai Germanetes
(Consell de Cent 150, Eixample – Barcelona)

Horari: de 1 9.00 a 21.00h.

L’entrada és lliure però necessitem saber si vindràs per preparar-te una cadira. INSCRIU-TE FENT CLIC AQUÍ

Lectura recomanada:

Of cities and citizens: five tactical urbanisme stories, capítol 4 del llibre Tactical Urbanism: Short-Term Action for Long-Term Change Mike Lydon and Anthony Garcia, Island Press, 2015. (pàgines 89 a 169).

(Text alternatiu en castellà)

Cercles 2016

Descarrega’t el Tríptic!