destacat-final-reptes-escola-estiuCom ens organitzem per mantenir els objectius i els valors?

Com ens organitzem per no perdre eficàcia mentre guanyem democràcia?

Taula Rodona i Debat. 4 juliol 2014. Ateneu La Flor de Maig

Moltes iniciatives socials tenen una capacitat mobilitzadora molt important, o estan vivint un protagonisme i un creixement significatiu en els seus projectes (PAH, Som Energia, XES, Escoltisme, Coop 57, FIARE… ). Ara, “fer-se grans” planteja, entre d’altres, un repte molt important des del punt de vista organitzatiu. Les formes organitzatives no són “neutres”, responen a determinades concepcions del poder i de la participació i són, unes o altres, més funcionals a un tipus d’objectius o uns altres.

Com ens organitzem per mantenir els objectius i els valors? Com ens organitzem per no perdre eficàcia mentre guanyem democràcia? Ho debatrem en una taula Rodona el proper divendes 4 de juliol. La sessió l’organitza l’equip del projecte estÀrter i estarà moderada per Álvaro Porro.

L’acte comptarà amb la presència de membres de Coop57, la Xarxa d’Economia Solidària (XES), la PAH, Som energia, Guanyem Barcelona, Fiare i els Minyons Escoltes, Trobada Popular Municipalista (CUP) i Guies de Catalunya.

Dades d’interès

Quan? 4 juliol
Hora? 16:30 a 20h
Inscripció? Acte obert