Nicolás Barbieri, investigador de l’IGOP (i de la nostra Escola) ha rebut el premi Early Stage Career Researcher per un article publicat a la Revista Critical Policy Studies. El premi ha estat concedit pel seu article ‘A narrative-interactionist approach to policy change analysis”. Aquest article es pregunta per un tema que té a veure amb algunes de les recerques i activitats que impulsem des de l’Escola: per què canvien les polítiques públiques? Per què una determinada política pública, després d’un temps de continuïtat, s’obre a possibles canvis en la seva trajectòria? I en concret, importen els discursos en aquesta explicació del canvi? L’article es basa en un estudi sobre l’evolució de les polítiques culturals a Catalunya i està disponible en accés obert en aquest link.

PremiNicolasBarbieriG,0

Nicolás Barbieri és doctor en Ciència Política, investigador de l’IGOP i professor associat del Departament de Ciència Política de la UAB. Molts dels projectes de recerca en què participa tenen a veure amb l’Escola de l’IGOP i amb la nostra voluntat de fer una recerca rellevant per al nostre entorn. Un d’aquests projectes és Salut Comunitària, que analitza l’impacte de l’acció comunitària desenvolupada en l’àmbit de la salut en diferents barris de Barcelona.

Nicolás Barbieri ha publicat llibres, capítols de llibres i articles en revistes internacionals, que es poden consultar en aquest enllaç. És també autor del blog http://ubicarse.net