El seminari “Un dia amb … Michel Bauwens” és part del programa més ampli Commons Compartir primavera de Barcelona març 2013 celebrada en motiu de la visita de Michel Bauwens (P2P Foundation) a Barcelona el 20 i 21 març 2013.

Aquest seminari està Organitzat per IGOPNET (àrea dels Comuns, Internet i política de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques – Universitat Autònoma de Barcelona), en col·laboració amb OuiShare, l’Escola dels béns comuns de Catalunya (Escola dels Commons), el Capítol Espanyol de l’Open Knowledge Fundació Amical Viquipèdia (TBC) i Free Knowledge Institute.

Està dirigit a aquelles persones que ja treballen en temes P2P. Participació limitada a 20 persones (inscriure’s aquí )

Programa del SEMINARI

10:30 – 11h Presentació i configuració de l’ordre del dia

L’agenda del dia es completarà en funció dels interessos dels participants que assistiran al seminari. En aquest sentit, als participants se’ls demanarà que suggereixin els temes i qüestions clau que els agradaria ser tractats. Les qüestions suggerides s’agruparan i l’ordre del dia serà adoptada en a l’interés dels participants.

11 – 13:30 h Primera sessió
Una visió general de l’estat dels béns comuns (des de les seves diferents perspectives i en particular de les diverses regions del món) per Michel Bauwens
Q & A
Modera: Wouter Tebbens

13:30-14:30 h Dinar al Cibernàrium (un minut a peu pel parc). El menú del dinar costa 10 euros o opcionals per portar un tupper de casa.

14:30-16:30 h Segona sessió

La pregunta de models de sostenibilitat i de negocis per a les iniciatives basades en els béns comuns i p2p
Modera: Javier Creus

16:30 Pausa per al cafè

17 – 18:30 h Tercera sessió

Debat sobre la base de les preguntes clau d’assistència
Modera: Marc Berlinguer

Suggeriments materials de lectura: projecte de societat P2P: L’Estat Associat i Economia Ètica

19h – Conferència: Institucions per / dels comuns. Estat i Commons: Un partit impossible?. Reflexions des d’una perspectiva mundial de Michael Bauwens

Programa:
* Introducció i modera: Mayo Fuster Morell (IGOPNET)
* Introducció de OKFN – ES Javier Creus
* Introducció Amical Viquipèdia
* Discurs pronunciat per Michel Bauwens
* Interactiu: “Hangout organitzada per OKFN-ES

(Traducció Simultània al castellà sota petició prèvia / traducció al català sota prèvia petició)

Lloc: Escola de politiques socials i urbanes. Urrutia, 17. 08042 Barcelona.