Potser ja sabeu que al llarg d’aquest any 2012 hem portat a terme, a l’Escola de l’Igop, un projecte de construcció col·lectiva de coneixement sobre “El Debat Públic com a eina de millora de la qualitat democràtica”.

Hem editat un petit quadern amb les conclusions d’aquest projecte, així com també podeu trobar el vídeo del col·loqui entre els professors Bobbio i Vallespín que varem organitzar el proppassat 18 d’octubre per presentar el treball fet, i també per anunciar que els debats i la construcció col·lectiva de coneixement al voltant de la millora de la qualitat democràtica, continuen a l’Escola de l’Igop.

………….

DEBATS SOBRE DEMOCRÀCIA I COMUNITAT POLÍTICA

A partir d’aquest mes de novembre, i fins al mes de juny, tots el últims dijous de mes, convidem a tothom que vulgui, a participar en el cicle “Debats sobre democràcia i comunitat política”. La intenció és anar tractant les diverses dimensions i perspectives de la qualitat democràtica de forma col·lectiva, amb la finalitat de construir un discurs prou sòlid i amb capacitat d’orientar les nostres pràctiques polítiques.

………….

PROPERA SESSIÓ

Sessió: Democràcia Directa (2a part)
Dia: 31/01/2013
Hora: 18h
Lloc: Escola de l’IGOP

Ens trobarem amb totes i tots aquells que ho vulgueu, el proper dijous 31 de gener a les 18h, a l’Escola de l’Igop. Aquest dia parlarem sobre Democràcia Directa: Què és això de la democràcia directa, només referèndums? Són els referèndums la solució? Quant i perquè un referèndum? Què ens ensenya l’experiència suïssa?

pdf_02

Us hi esperem!