L’Escola de l’IGOP ofereix dos nous cursos gratuïts amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona.

Els dos cursos s’impartiran a la seu de l’escola (passeig d’Urrutia, 17 – Barcelona) i tenen inscripció gratuïta. Cal formalitzar inscripció enviant un correu amb el vostre nom, cognoms i DNI a: igop.bcn@uab.cat abans del 23 d’octubre.

1. Reptes actuals de l’acció comunitària
6, 13, 20 i 27 de novembre (16:30h a 19:30h)

Aquest curs té com a objectiu aportar i “co-construir” amb els participants elements teòrico-pràctics per a l’impuls i l’avanç accions comunitàries a l’actualitat, partint del coneixement d’experiències i la reflexió compartida.

Les 4 sessions que configuren el curs són:

– Una nova realitat canviat, una nova època (Óscar Rebollo). 06/11/12
– La col·laboració i el treball conjunt o en xarxa: oportunitats i límits (Xavier Úcar). 13/11/12
– Acció comunitària i econòmica popular: algunes experiències (Ernesto Morales). 20/11/12
– Acció comunitària i qualitat democràtica (Fernando Pindado). 27/11/12

Descarrega’t el programa complet

2. Transversalitat: el repte de la Gestió Pública

14, 21 i 28 de novembre (9h a 13h)

Aquest curs us proposa definir el concepte de transversalitat i situar-lo en el debat sobre la modernització de la gestió pública, presentant i valorant algunes experiències per identificar estratègies de treball en relació a l’acció comunitària.

Les 3 sessions seran impartides pel Dr. Quim Brugué, Catedràtic de Ciència Política i de l’Administració i Director de l’IGOP.

– Els nous reptes de la Gestió Pública (14/11/12)
– Plans transversals: l’experiència municipal (21/11/12)
– Comissions interdepartamentals: l’experiència autonòmica (28/11/12)

Descarrega’t el programa complet