En quin idioma s’imparteix el programa?

El programa s’imparteix en castellà i català.

El català i el castellà, com a llengües oficials de Catalunya, poder ser emprades indistintament pels ciutadans i ciutadanes en totes les activitats públiques i privades. En general, els ciutadans de Catalunya són bilingües.

Tant el català com el castellà són llengües romàniques derivades del llatí i per tant tenen força similitud entre elles. La llengua catalana és parlada per prop de 11 milions de persones.

El règim lingüístic de les universitats s’estableix en els seus documents d’usos lingüístics. El català és el vehicle d’expressió normal de les activitats administratives i, pel que fa a la docència, majoritàriament s’imparteix en català però també hi ha una forta presència de la llengua castellana.

Pel que fa el Màster en Polítiques i Mediació Comunitària, per tal de facilitar la incorporació de l’alumnat no catalanoparlant, les classes es realitzen en castellà a l’inici. A mesura que es va avançant en el programa, el professorat escull l’idioma en que imparteix les classes.

La llengua catalana és de fàcil comprensió, especialment quan existeix la voluntat d’entendre la realitat de la vida quotidiana a Catalunya.

El fet d’aprendre català és un valor afegit a la formació de l’alumnat que es valora especialment a l’hora d’incorporar-se en el mercat professional.

Trobaràs més informació i recursos en els següents enllaços:

És possible obtenir un certificat de pre-admissió sense formalitzar prèviament la meva sol·licitud? el necessito perque vull postular a una beca.

No. El certificat d’admissió al programa només s’obté un cop formalitzada oficialment la vostra sol·licitud d’admissió (que comporta el pagament de la tasa d’admissió corresponent) i un cop la coordinació del programa hagi validat la vostra documentació i formalitzat la vostra pre-admisió.

Pots consultar els requisits i criteris d’admissió en aquest enllaç

Puc realitzar el màster si no tinc la titulació requerida?

Disposar de la títolació requirida és un requisits indispensable per poder ser admés en el programa. Pots consultar els requisits i criteris d’admissió en aquest enllaç. No obstant, et recomanem que et posis en contacte amb nosaltres enviant-nos un correu (igop.bcn[@]uab.cat), ja que ofertem altres cursos i programes similars que potser et poden interessar.

Vull demanar una beca? Com ho he de fer?

En relació a les beques, pren nota que el màster en Politiques Socials i Acció Comunitària no disposa d’un programa de beques propi, però la Universitat Autònoma de Barcelona disposa d’un cercador on es poden consultar les beques aplicables ja que en tractar-se d’un màster oficial es poden sol·licitar beques pel programa. Trobaràs tota la Informació sobre beques i ajuts al portal de beques de la UAB  i en aquest enllaç, totes les beques especifiques per a Màster oficials.

He demanat una beca però encara no sé si me l’han concedit? He de pagar l’import de la preinscripció? I el de la Matricula?

Tinguès present que el fet de que es concedeixi beca és independent del procès d’admissió, preinscripció i de matriculació del màster. Les beques es concedeixen a títol individual i personal en funció de les característiques personals del postulant i poden concedir-se a posteriori del termini de matricula, per la qual cosa, no es pot condicionar la matricula al fet que es concedeixi o no la beca.

Trobaràs la informació sobre els terminis de preisncripció i matricula, així com altre informació relacionada amb els terminis de pagament en el següent enllaç: https://escoladeligop.com/formes-pagament/

En cas de ser beneficiari/ària de beca, cal que enviis un correu a Carme Llenas (Carmen.Llenas@uab.cat) indicant quina beca has sol·licitat i aportant tota la documentació sobre la mateixa.

Puc cursar el programa a distancia?

Durant els primers tres mesos del programa (d’octubre a desembre) es cursen els mòduls teòrics que poden ser realitzats tant presencialment com a distància.

A partir del mes de gener es duen a terme la realització dels mòduls 4, 5, 6 i 7. La metodologia de treball d’aquests mòduls és presencial, a partir de la visita de casos i experiències concretes a barris i/o municipis de Catalunya on s’interactua amb els diferents actors implicats en el tema i es reben aportacions teòriques i pràctiques a l’entorn de les temàtiques de cada experiència.

Pots ampliar aquesta informació consultant el pla d’estudis

Sóc alumne de fora de l’Estat Espanyol, quins tràmits he de seguir per formalitzar la meva documentació?

A la Guia Practica per estudiants internacionals trobaràs tota la informació sobre aquest aspecte.  http://www.uab.cat/doc/guia-practica-estudiantes-internacionales

Fins quan puc demanar l’admissió al programa?

L’admissió es pot sol·licitar fins el 8 d’octubre de 2018 a través del següent aplicatiu.

Puc demanar admissió si ja ha finalitzat el termini d’admissió?

No. En tractar-se d’un màster oficial aquest termini no és prorrogable.