Inscripcions al Màster PSAC!

El període d’admissions finalitza la primera setmana d’octubre de 2020.

El programa es presenta com a una proposta professionalitzadora i de recerca construïda des de l’abordatge de les polítiques públiques i l’acció comunitària. Aquesta proposta formativa combina l’adquisició de coneixements teòrics i pràctics amb la participació de professorat acadèmic i professional i utilitza el treball de casos per fer una aproximació complexa i participativa a la realitat del territori.

El màster, de títol oficial proporcionat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) és resultat de la participació interuniversitaria de la Universitat Autònoma de Barcelona a través de l’IGOP (Institut de Govern i Polítiques Públiques) i de l’Escola Adscrita Doctor Robert, la Universitat de Girona,  la Universitat de Lleida i la Universitat de Vic.

Pel que fa a la organització del Màster, cada universitat integra al desenvolupament del pla d’estudis  el seu àmbit de competència aportant una perspectiva descentralitzada i pluridisciplinar pel que fa a professorat i recerca, abordant diverses àrees de coneixement al voltant de l’acció social, las polítiques socials, la mediació, el desenvolupament comunitari o l’urbanisme, entre altres. Aquestes àrees de coneixement es materialitzen a partir de l’organització de visites a experiències i projectes concrets  els quals s’aborden a partir de la metodologia de l’anàlisi de casos.

Cadascuna de les universitats participants aporta a l’organització del Màster un cas al voltant d’un tema o problema, combinant la visita a una experiència territorialment propera amb la reflexió teòrica i el suport als alumnes per a la seva anàlisi.

DADES BÀSIQUES

Calendari:  7 Octubre 2020 –  30 Juny 2021

Crèdits: 60 Crèdits ECTS.

Horari: Dilluns i Dimecres de 16.15h a 20.45h + Divendres i Dissabtes concrets (consulta el Pla d’estudis per a més informació)

Modalitat: Semipresencial* (consulta el pla d’estudis  per més informació sobre la modalitat a distància). Consulta els Requisits d’admissió

Organitza Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida i Universitat de Vic.

Preu: Preu crèdit alumne UE/nacionals: 70 eur  –  Preu crèdit alumne extra comunitari: 95 eur  |  Taxa de 30,21€

Inscripcions i més informació: L’admissió al màster es pot sol·licitar des del 12 de gener fins l’1 d’octubre de 2020. Consulta tota la informació sobre els criteris de selecció, així com formalitza la teva admissió a Masters UAB

Informació sobre pagament i matricula: Existeix la possibilitat de fraccionar el pagament de la matricula. +INFO

Beques i ajuts:  Troba tota la informació sobre les beques a les que pots postular a través del portal de beques de la UAB

Master PSAC 2016 [HD, 720p] from Escola de l’IGOP on Vimeo.

Pla d’estudis i altre documentació d’interès

Et recomanem que visitis l’apartat Preguntes Freqüents per informació addicional sobre aspectes relacionats amb el programa

portada pla estudis PSiACPla estudis Màster en Polítiques Socials i Acció Comunitària 2021-22

Díptic màster CAT