El 28 de febrer 2017 l’Escola acull la presentació dels resultats del projecte “Salut comunitària: una avaluació d’impacte” (blog del projecte) i el Debat sobre l’acció comunitària en l’àmbit de la salut.

A continuació us presentem el programa:

• Presentació dels resultats del projecte “Avaluació de l’impacte de l’acció comunitària en la salut de la població”.
  • L’acció comunitària en salut en 4 barris de Barcelona: Carmel, Poble Sec, Zona Nord i Roquetes. Taula rodona amb experiències de cada barri.
  • L’acció comunitària en salut: el paper de l’administració. Taula rodona amb Joan Guix (Secretari de Salut Pública, Generalitat de Catalunya) i Davide Malmusi (Director de Serveis de Salut, Ajuntament de Barcelona). Modera: Andreu Segura.
  • Debat obert.

Data: 28 febrer 2017

Lloc: Escola de l’IGOP. Urrutia, 17 Baixos –  08042 Barcelona.

Mira el video de la sessió