Ja estan obertes les inscripcions al  Màster en Polítiques Socials i Acció Comunitària  El termini finalitza l’1 d’octubre de 2020

El programa es presenta com a una proposta professionalitzadora i de recerca que combina l’adquisició de coneixements teòrics i pràctics i utilitza el treball de casos per fer una aproximació complexa i participativa a la realitat del territori.

Es tracta d’un títol oficial interuniversitari, amb la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona a través de l’IGOP (Institut de Govern i Polítiques Públiques) i de l’Escola Adscrita Doctor Robert, la Universitat de Girona,  la Universitat de Lleida, la Universitat de Vic.

DADES BÀSIQUES

Calendari: 7 Octubre 2020 – 30 Juny 2021

Crèdits: 60 Crèdits ECTS.

Horari: Dilluns i Dimecres de 16.15h a 20.45h + Divendres i Dissabtes concrets (consulta el Pla d’estudis per a més informació)

Modalitat: Semipresencial* (consulta el pla d’estudis per més informació sobre la modalitat a distància)

Organitza: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida i Universitat de Vic.

Preu: Preu crèdit alumne UE/nacionals: 70 eur – Preu crèdit alumne extra comunitari: 95 eur | Taxa de 30,21€

Inscripcions i més informació: L’admissió al màster es pot sol·licitar del 12 de gener fins l’1 d’octubre de 2020. Consulta tota la informació sobre els criteris de selecció, així com formalitza la teva admissió a Masters UAB

Informació sobre pagament i matricula: Existeix la possibilitat de fraccionar el pagament de la matricula. +INFO

Beques i ajuts: Troba tota la informació sobre les beques a les que pots postular a través del portal de beques de la UAB

Master PSAC 2016 [HD, 720p] from Escola de l’IGOP on Vimeo.

Portada Guia practica estudiantes internacionales Guia Practica para estudiantes internacionales Logo per tutorial matriculaTutorial preinscripción y matricula master oficial