En el marc de la presentació de la setena edició del Postgrau d’Economia cooperativa de l’Escola de l’IGOP us oferim la Xerrada sobre Economia cooperativa: noves oportunitats per a un desenvolupament sostenible

Intervindran Marina Vilaseca, de larada.coop, i Xavier Gallofré. L’Arada és una entitat dedicada a l’economia social i al treball per a la Sostenibilitat Social, Econòmica i Ambiental.

Marina Vilaseca

Nascuda a Prades de la Molsosa, és ecòloga i ambientòloga, i amb clara vocació social. En els seus estudis s’ha especialitzat en els processos i eines de desenvolupament rural, i de manera especial en aquells associats a metodologies de participació activa. És arran d’aquesta motivació que el 2007 funda l’Associació L’ARADA, projecte social que pretén oferir espais socials per a millorar la qualitat de vida de comunitats a través de projectes col·lectius. Amb els anys, L’ARADA desenvolupa una metodologia pròpia que ha estat distingida per diferents institucions.

Lloc: Aula Ronda, Col.lectiu Ronda, c/ Trafalgar, 50 (Barcelona)
Horari: 18-19:30h
Organitza: Postgrau d’Economia Cooperativa, Escola de l’IGOP
Col.labora: Col.lectiu Ronda